هنادي مهنا تكشف حقيقة شائعات انفصالها عن زوجها

هنادي مهنا تكشف حقيقة شائعات انفصالها عن زوجها
هنادي مهنا

  • هنادي مهنا تسخر من مطلقي الشائعات
  • هنادي مهنا تكشف سر رشاقتها

سخرت الفنانة هنادي مهنا من شائعات انفصالها عن زوجها الفنان أحمد خالد صالح، وعلّقت قائلةً: "الموضوع مضحك وبيضحكني أوي، وقلت كويس إنهم مشغولين في الكلام وده، ومتخيلين إن بينا خلافات أحسن مايحسدونا"، مؤكدة أنها تشعر بالغيرة على زوجها.

هنادي مهنا تسخر من مطلقي الشائعات

وأضافت هنادي: "أكيد أنا زي كل البني آدمين بس مش بتخانق... وهو بيغير عليا في حدود الطبيعي، ‏وأحمد مش بيقولي ستو أنا، رغم إن الناس كلها بتقولي كده‏"، وكشفت أنها أحياناً تفتح "موبايل" زوجها، لكن ليس لشيء سوى لأخذ صور بعينها أو خلاف ذلك: "مفيش مجال للمنافسة بين راجل وست".

اقرأ أيضاً شائعات الطلاق تلاحق نانسي عجرم وهذه الحقيقة

هنادي مهنا تكشف سر رشاقتها

وأضافت: "99 في المية من الصور على انستغرام فلتر، وكلها مش حقيقية والشكل والرشاقة حاجة مش مهمة أبداً المهم إن البني آدم يكون مبسوط بنفسه هو من جواه، مش مهم رأى أي حد تاني وببقى راضية عن نفسي ومبسوطة لما بحس إن شكلي عاجبني".

وأكملت هنادي، أنها تأثرت كثيراً في الفترات السابقة بآراء الناس، قائلةً: "فيه ناس مثلاً كانت بتقولي شكلك أحلى وإنتي تخينه معنديش مشكلة ومحترمة رأيهم بس مش هرجع تخينة عشانهم طالما مبسوطة بنفسي وأنا كده".

وواصلت: "في الأول كنت بتأثر بكلام الناس وأنا مليانة كانوا بيقولولي شبهك زي الجاموسة، وكنت بتضايق وأنا بقرأ الكومنتات، وأقعد أعيط لكن اكتشفت أن الانسان ممكن يضايق لما يكون ثقته في نفسه مهزوزة ودي فترة عدّيت بيها وكأنت أي كلمة بتخبط... لما الإنسان بيكون مبسوط ومرتاح من جواه خلاص بتبقى حياته طاقة إيجابية ومهما كتبوا مافيش باب لتسلل الطاقة السلبية".

أخبار ذات الصلة