الفنان حمادة صميدة للمتنمرين: أبوس إيديكم سيبوني أفرح بابني بدون سخرية وشتيمة

الفنان حمادة صميدة للمتنمرين: أبوس إيديكم سيبوني أفرح بابني بدون سخرية وشتيمة
ارشيفية

نشر حمادة عبر حسابه على موقع إنستغرام صورة تجمعه بطفله وعلق عليها برسالةمؤثرة للغاية إلى المتنمرين الذين اعتادوا السخرية من شكله وتوجيه إهانات له كلما نشر صورة له مع ابنه الوحيد المتبقي على قيد الحياة، قائلا:

"أنا مريت بوجع وبظروف صعبة كثير، بس أكثر لحظة وقف فيها قلبي ونزلت فيها دموعي لما ماتوا ولادي حمزة وياسين، أول فرحة ليا في سن خمس أشهر".

اقرأ أيضاً : كيم كارداشيان تشعر بخيبة أمل وحزن عميق لهذا السبب

وتابع: "حسيت ساعتها أنا ومراتي أن دي النهاية خلاص والدنيا اسودت في وشي ووجع ربنا ما يكتبه لحد، لكن رحمة ربنا أنه يرزقني بابني فارس، اللي ماليش غيره في الدنيا، وهو أغلى حاجة عندي، وممكن أضحي بعمري علشانه، فكفاية تنمر كفاية سُخرية".

وأضاف: " كفاية شتيمه سيبوني أفرح بحاجة بحبها، ابني وشغلي دول حلم حياتي لأن دول اللي فاضلين ليا في دنيتي بقى أبوس إديكم ارحموني".

واختتم: "لما تشوفوني بنزل صورة لابني فارس اللي فرحان بيه وطلعت بيه من الدنيا، أنا ماليش في الدنيا غيره، أنتم ماتعرفوش أنا جوايا إيه، وظروفي إيه ومريت بأيام شكلها عامل إزاي، أنا عارف أن حمزة وياسين في الجنه وأنا مُشتاق للجنة علشان أشوفهم".

يذكر أن حمادة يحتل ترند الأكثر بحثا كلما نشر صورة له برفقة ابنه، بسبب تعليقات المتنمرين، التي ملامحه القاسية للسخرية منه، كما يسخر البعض من مشاركته في عدة أعمال فنية رغم أنه يشارك دوما بأدوار مساعدة في شخصية بلطجي أو أحد أفراد عصابة.

أخبار ذات الصلة